e-Teszt
PTE Egészségtudományi Kar
Information about E-Teszt system for Students:
here
magyar verzió
Belépési probléma megoldása:
1. MOZILLA FIREFOX böngészőt használjon!
2. Ellenőrizze a kis és nagybetűk helyességét (CapsLock billentyűt) és próbáljon újra belépni. Használja a bejelentkező oldalon a jelszó megjelenítése lehetőséget a négyzet kipipálásával, ezzel ellenőrizni tudja, hogy helyesen írta be a jelszót!
3. Ellenőrizze, hogy nincs-e elmentve a böngészőben a jelszava. Mentett jelszó esetén a megváltoztatás után nem fog tudni belépni.
4. Ha Mozilla-t használ és még mindig nem tud belépni, akkor ellenőrizze a beírt link helyességét a böngésző felső sávjában, melynek pontosan ennek kell lennie, más végződés vagy plusz karakterek belépési hibát okoznak: https://vizsgateszt.etk.pte.hu/belepes
5. Ha az előző pontok teljesülése mellett még mindig nem tud belépni és hibaüzenetet kap, akkor az Ön gépén feltételezhetően fut olyan bővítmény, amely megakadályozza a PTE azonosítási protokollját. Ebben az esetben a Firefox böngészőablak jobb felső sarkában lévő három kis vonalra kell kattintani (hamburgermenü kinyitása), majd a megjelenő alpontok közül a végén található „Súgó”-ra kell kattintani, majd azon belül pedig az „Újraindítás letiltott kiegészítőkkel” és normál módban indítani a Firefoxot. Ezzel a böngésző alap állapotra áll. Írja be a pontos linket, majd lépjen be az oldalon.
6. Valószínűleg lejárt a jelszava. Próbáljon belépni a Neptun-ba és jelszót változtatni. Ha a Neptunba be tud lépni, akkor a tesztrendszerbe is be kell tudnia lépni.
Solving LOG IN problems:
USE MOZILLA FIREFOX browser!
Check the case, CapsLock key and try re-enter. Use the “Jelszó megjelenítése” (show typed password) option on the login page by checking the box to verify that you entered the password correctly.
Make sure your password hasn't saved in your browser previously. If you have saved a password, you will not be able to log in after changing it.
If you are using Mozilla and still can't log in, check that the link you entered is correct in the top field of your browser, which should be exactly this, other endings or extra characters will cause an entry error: https://vizsgateszt.etk.pte.hu/belepes
After completing the previous steps if you still cannot log in and receive an error message, your browser is presumably running an add-on/extension that prevents the PTE authentication protocol. In this case, click on the three small lines in the upper right corner of the Firefox browser window (open the hamburger menu), then click on "Help" at the end of the sub-items that appear, then "Restart with disabled add-ons" and start Firefox in normal mode. This action resets the browser. Enter the exact link and log in to the E-teszt.
Your password may have expired. Try logging in to Neptun and changing your password.